(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

سلام به برو بچه های عزیز

امروز نمی خوام از کافلا براتون بنویسم بلکه می خواهم از امین بهترین رفیقم بنویسم

اسم = امین

شهرت = فروزنده

یکی از برو بچه های با مرام روزگاره ولی نمی دونم چرا از من دلگیر شده و ناراحته

خداییش  رفیق فابریکم امین  بوده و هست ولی ....

ادامه داره ولی من وقت ندارم

فعلا باید برم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 19:24 http://www.taranombahari.blogfa.com

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکمو ببینی .
نگاه اولت بر من اثر کرد
نگاه دومت دیوانه ام کرد
نگاه سومت عاشق ترم کرد
نگاه آخرت خاکسترم کرد
زیبا بود و عالی بود منتظرت هستم موفق باشی
یا حق

نیلوفر شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 http://royayeshirineman.blogfa.com

سلام ... وبلاگ باحالی دارید...خوشحال میشم اگه به وبلاگ من بیاید...موفق باشید ...خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد