(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

و اما بعد ...

سلام

کجا بودیم ...آها سر کلاس مهدی دهقان که معلموم بود دعوا شروع شد بعد هیچی  این با اخراج از کلاس و بعد بیرون از کلاس قرار دعوا شد و ... مثل دفعه قبل ماتولا جیم نشد بلکه موند و ... شروع کرد به تعریف کردن از خودش  ما هم که اونو کاملا می شناختیم از سر مجبوری شروع به تایید کردن کردیم . اما ماتولا زبونش چرب بود  و آدمی بود که زیاد حرف می زد ولی

ولی کــــــــــــــا فـــــــــــلا خیلی  زبون باز تر از ماتولا بود و کم نمی اورد . خلاصه  بعد از کلی دعوا بابای مدرسه (مش سهراب) یه صندلی دیگه هم اورد و دعوا تموم شد و کــــــــــــــا فـــــــــــلا    هم متوجه شد که عجب ...

نتیجه اخلاقی :

اینکهکــــــــــــــا فـــــــــــلا  فهمید  که ماتولا همش لاف می زنه و خودشه هم  بدتر از اون بوده البته این تویه فکرش بوده ما همه فهمیدیم ولی خودش به هیچ کس نگفت .

 

دوستان خوب من کلاس ما کلاس تکی بود از هر نظری ادامه این حرف و حدیث ها رو بعد از زبون یکی دیگه از دوستام می شنوید ....

آخه من باید الان برم یه جایی خیلی هم دیرم شده بیچاره تویه این بارون منتظر منه .

من بر می گردم و ادامه شو براتون تعریف می کنم.

معرفی

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت عزیزان و ...

من امروز می خام خاطرات دوره هنرستان خودمو که تویه کلاس  دوم و سوم  در مدرسه دانش البته باید بگی حجی دانش  آخه همه مدرسه ما رو به نام حجی دانش می شناختن(حاج آقا دانش) براتون بگم و  به خودمم هم روحیه بدم اخه... حالا بهتون نمی گم چون همه جا به نوبت داریم البته توی این جامعه که ما ندیدیم  ببخشید وارد ساست نمی شم فقط می خام اسم برو بچه ها رو برا تون بنویسم با اسم مستعارشون

۱-نیما=شهرکی.

۲-مصطفی= خدا بیامورز عزت .

3-رامین=عبدالله ماستی (لازم به ذکره که اسمشو بعد مدارس گذاشتیم و لی تویه مدرسه اسمش دل گنده بود ).

۴-محسن=خماره(موارد مصرفی سیگارهای ۵۷ همین آخریا مگنا میکشید).

۵-کیوان=(کیوانی لوقه).

۶-حشمت=حشمت بلنده.

۷-کاظم   ۸- محسن = (جفتشون معروف بودن به دستگردیا و همیشه خدا هم با هم قهر بودن).

۹-امین=لات زشت (لازم به ذکر است که ما از امین خوشتیپ تر نداشتیم و لاتی به اون نمی یومد ).

۱۰-احسان= کاکا(بخاطر این بود که با هم مثل داداش بود ).

۱۱- رضا جون = کــــــــــــــــــــــا فـــــــــــــــــــــلا(کافلا بهترین و لارج ترین به کلاس ما بود ).

۱۲-امین= کاپتان ژوزف (این آقا امین در حرکات نمایشی و تغیر صدا بیست بود )

۱۳-خودم= به خدا من خودم هنوز نمی دونم چه اسمی روم گذاشته بودن (ولی در اولین فرصت خبرتون می کنم ).

۱۴-محمد=ممد چله(برای سر به سر گذاشتن معلما خودشو به چلیت میزد ولی فکر کنم ...).

۱۵-رضا= رضا جینقل(اسمی بود که یکی از معلما روش گذاشته بود ).

۱۶-ابراهیم=ابرام تمساح(توضیح ندم بهتره).

۱۷-کاوه=کاوه رو میشه مثل وگوری تشبیح کرد با یه اخلاق دخترونه.

۱۸-صادق=ماشالاش باشه ۱۲۰ کیلو بود و ...

۱۹-مهدی=یه اسم بدی داره ولی بخاطر اینکه با من فامیله من هم پارتی بازی می کنم و اسمشو نمی گم ( کاراگاه ماتولا).

۲۰-عباس=هوشنال.

۲۱-مهدی=خیلی بچه با حالی بود ولی عینک نمره بلا میزد و بکل تغییر چهره میداد .

۲۲-روزبه=خالی بندیش توپ بود.

۲۳-جواد=گلابی(تویه ذهنتون یه گلابی تصور کنید) .

۲۴-رضا=کشمش(رفیق جون جونی کافلا  البته الان امریکاست)

خوب بسه دیگه این اسم دوستای منه اسم معلما و مدیر و ناظم اینات رو بدن بهتون می گم ولی بهترین کلاسو داشتین بخـــــــــــــــــــدا.


حالا میخام  از کافلا براتون بگم

کافلا اول یه آدم بود بعدش پسر شد الان هم پسره ولی منظورم این نیست که پسرا دور از جون آدم نیستن کافلا این طوری بود آخه اون یه آدم استثنائیه  کافلا باعث شادی ما تویه غم انگیز ترین لحظه های کلاس بود  و باعث شادی ما می شد دمش گرم

مشخصات فردی کافلا

موهای فر یا بهتر بگم اسکاجی 

چشم های سبز

قد حدود ۱۷۰

سن۱۸

و اما بعد ....

 کافلا به مدرسه می رود

روز اول که به مدرسه میره با ماتولا دعواش میشه بخاطر صندلی و بعدش ... سانسور میشه و گرنه وبلاگمو می بندن.

زنگ اخر قرار دعوا میشه کشمش طرف کافلا بوده هیچه ماتولا هم چون خیلی زل بوده فرار می کنه فردای اون روز سر کلاس دهقان که لکنت زبان داشت نشسته بودیم که دوباره دعوا میشه و ....

تا اینجا کافیه ....