(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

علت غیبتم

چند روزی که نبودم  خیلی مسائل برام پیش اومد که نمی شه همه چیزو تویه این وبلاگ نوشت اخه هدفش چیز دیگه است ولی ای کاش می تونستم براتون بنویسم از ... و ... و... می نوشتم اخه خیلی با حال بود  وخنده دار البته ضرر هم کردم با بعضی ها قطع رابطه کردم که شناخت کاملی از اونا نداشتم شاید این طوری به نفع خودم باشه . ولی دیگه تصمیم گرفتم به کسی اعتماد نداشته باشم آخه هر بلایی سر آدم می یاد زیر سر بهترین رفقا و دوستاشه . من خیلی کم با دوستام خود مونی می شم  آخه می دونم به نفع هر دوتامونه و هیچ وقت اسراری برای دوستی با کسی رو ندارم مگر اینکه اتفاقی افتاده باشه که فقط هدفم از دوسی با اون فهمیدن حقایق.

قابل توجه بعضی ها .مطمئن هستم که یک روز می یاد و اینو می خونه و دیگه به ما نمیگه  ...

نظر یادتون نره

نظر یادتون نره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد