(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

(¯`´¯)سرگذشت کافلا و مدرسه(¯`´¯)

لطفا از آخر بلاگ به ترتیب بخشها شروع به خواندن کنید . *(¯`´¯)با تشکر ازشما سعید(¯`´¯)*

اطلاعیه

 سلام

به اطلاع کلیه دوستانی این وبلاگ رو می خونن می رسونم که بخاطر دلایل شخصی تا اطلاع ثانوی از نوشتن  در این وبلاگ معذورم

دلیلش رو می تونید از گلابی بپرسید که باز هم مثل همیشه زیر آب ما رو پیش اونی نباید بزنه زد و خیلی ناراحتم کرد .

یه خبر دیگه که روز یکشنبه به تاریخ ۲۰ آذر ماه جشن تولد عبد الله ماستی از کلیه برو بچز کلاس سوم کامپیوتر دعوت می کنم که تشریف بیارن در ضمن از زبان خود عبدالله ماستی دارن می گم .

فعلا  ما می ریم تا بعد شاید باز هم برگشتیم . گلابی لینکش تویه لینکستان هستش نمی دونم مشکل با من چیه  که همش می خواد منو اذیت کنه .

چون من فقط گفتم که تموم نوشته های  وبلگ از یکی دیگه هستو همشونو کپی کرده ناراحت شده . البته اون عددی نیست که من بخوام از حرفاش ناراحت بشم و می سپارمش با  کـــــــــا فــــلا که من به عشق اون دارم می نویسم . 

اینم وبلاگ گلابی  خداییش ببینید کودوم مطلبو خودش نوشته .

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33

سلام قشنگه مرسی
بای

نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد